Heineken Expierence

Vraagstuk

De Heineken Experience in Amsterdam zocht naar het nodige entertainment voor haar bezoekers op vrijdag 23 mei en zaterdag 24 mei 2014. Ten behoeve van de Champions League finale zocht de sponsor van dit toernooi, voor de drukbezochte dagen iets bijzonders. De bezoekers, voornamelijk buitenlandse toeristen, moesten entertaint worden binnen alle zalen van de Heineken Experience. Na de eerste twee invullingen op de hierboven genoemde data, kwam al snel de vraag of BBFreestyle gedurende het WK voetbal 2014 (Brazilië) ook de entertainment kon verzorgen op verschillende data gedurende de drie weken tijdens het toernooi.


Oplossingen

Freestyle voetballers Christiaan van der Weide, Randy Koetsier, Hasan Isik en Bjorn Boes van BBFreestyle liepen door de 10 zalen van de Heineken Experience, om de bezoekers te voorzien van de nodige entertainment. De voetballers gingen interactie aan en liepen tegen de stroom in van zaal naar zaal, zodat alle bezoekers exact één keer een freestyle voetbal show voorgeschoteld kregen. Voor sommige zalen stond een lange rij en was het een ideaal tijdverdrijf voor de bezoekers. Op de hierboven genoemde dagen ontving de Heineken Experience tussen de 2.000 en 4.000 bezoekers.


Robin van der Driessen
Marketing medewerker Heineken Experience

Robin, zou jij hier een referentie willen toevoegen? En kunnen wij een foto van je ontvangen?